من اهلی بارانم....

اینجا خیلی چیزا جدیده ولی من عاشق چیزای قدیمی ام چیزایی که منو یاد ((تو)) میندازه...
من هم گندم خوار نیستم و هنوزم که هنوزه عاشق گندمزار نیستم ....
من عاشق بارونم ،عاشق قطره قطره چکیدنش روی صورتمم ...
خودت میدونی چرا!
آخه تو منو یه روز بارونی اهلی کردی....
وجودت مثل بارون برکت داره....
لبخندت مثل بارون آدمو مسخ میکنه....
بازم بگم ....
نه دیگه این بار من بریدم...
 از هر چی انتظاره....
از هر چی دلتنگی.......
از هر چه که بوی تو رو میده....
برداشت اشتباه نکنی....
نگفتم بیزارم گفتم بریدم،کم آوردم...
کاش همین روزا بارون بباره...
من برم زیر بارون و یه دل سیر ببینمت...
فریاد بزنم و دلتنگیامو به گوش این آسمون آبی برسونم بگم که آسمون منم دل دادست...

((صخره))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | 11:0 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز